BERRIKUNTZA MERKATARITZAN: TARIFA FINKOko denda
TARIFA FINKOA KOBRATU DIE BEZEROEI MERKATALGUNE BATEK, SEI HILABETEAN ZEHAR EGINDAKO EROSKETENGATIK

Merkataritzaren zaharberritzea bide desberdinetatik etor liteke. Izan ere, berrikuntza hau ez da teknologia berriak aplikatzen diren kontu horrekin beti lotu behar. Egunero egin ohi dena berrasmatu eta beste era batera sortu, hori baino ez da egin behar dena.

Bost (5) produktu aukera daitezke, hortaz, dendan dauden guztietatik (50 bat). Baina bada mugarik erosketan, eta hauexek dira:
- Ezin da produktu bera birritan aukeratu.
- Ezin dira 5 produktu baino gehiago eraman sei hilabete horietan.
Merkataritza-eredu berritzailea dela ezin da ukatu. Dena den, txistetzat hartu duenik ere bada, eta ikusi besterik ez dago eskuko telefono-operadore ezagun batean agertzen diren iragarkiak hori frogatzeko.
EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
MLTK Gernika-Lumo-k sortua
Etiquetas: 2009ko urriko Buletina, Marketina
0 Respuestas:
Publicar un comentario
<< Home