Zure saltokirako aholkuak
Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu
Krisiak, salmentak jaisteak, orokorrean dagoen egoera txarrak merkataritzaren oinarrizko elementuak bazter uztea eragin dezakete. Baina honelako egoeretan mantendu behar da jarrera artatsuena, eta xehetasunak kontuan hartu beharrekoak dira. Ezin da produktuak saltzeko aukera txikiena ere galdu, inozokeriak direla eta. Hona hemen, beraz, ahantzi ezin diren aholku xume batzuk eta abian jartzea lan handirik eskatzen ez dutenak.
Erakusleihoa prestatzen ematen den denbora bezeroari arreta ematen zaiona bezain garrantzitsua da.
Saltokietako langileei uniformea jarri beharrik ez dago, baina oso kontuan hartzekoa da itxura ona eta bezeroak gizabidez hartzea. Ondo zaindutako bezeroak joera handiagoa izango du zerbait erosteko; bere burua deseroso ikusten duenak, ostera, ez.
- GARBITASUNA ETA APAINKETA:
Kontu handiz zaindu behar dira saltokian jartzen diren kartelak. Orri xume inprimatuak erabiltzeko aukera ez da moldiztegi profesionaleko kartelak erabiltzea baino merkeago. Emaitzak, gainera, askozaz ere hobeak dira azken kasuan. Aurreztu nahi izatekotan, publikoari begira ez dagoen zerbaitetan aurreztu behar da. "kutre" irudi horrek ez du saltzen, alderantziz.
- BEZEROAREKIKO HARREMAN PERTSONALIZATUA:
Ordaintzea ez da erosoa izaten inorentzako, eta askotan, bezero eta dendako langilearen artean dagoen harremanerako une bakarra da.Gune honetan guztiz zaindu behar da bezeroarekiko harreman hori. Atsegina izan behar da, jarrera on eta xeratsua izan behar du, betiere irribarrea ahoan, azken batean langilearen soldata ari da ordaintzen eta hori eskertzekoa da.
- SALDU ETA GERO:
"Economía diaria" blog-etik ateratako aholkuak dira hauek, Miguel Sanz-ek editatua. Aholku hauek saltoki askok indarrean dauzkatenak baino ez dira, baina den-dena behar bezala dabilela ziurtatzeko, ondo dago tarteka-marteka aholkuok berrikustea.
Etiquetas: 2009ko iraileko Buletina, Marketina
0 Respuestas:
Publicar un comentario
<< Home