PREZIOA eta BEHERAPENEN TRANPA
Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu
Enpresaren eta honek komertzializatzen dituen produktuen irudia dagokion tokian jartzen laguntzen dute prezioek. Prezioek, halaber, funtzio garrantzitsua betetzen dute enpresaren biziraupenean, hots, baliabideak (dirua) ematen dizkiote enpresak aurrera jarrai dezan.
Salmentek behera egiten dutenean, prezioen erruagatik dela pentsatu ohi dugu. Hortaz, eskaerarekin bat egiteko asmoz, prezioak merkatzeko tentaldia izaten dugu. Estrategia honen gakoak aztertuko ditugu jarraian:
- MITOA:
- GERTATZEN DENA:
Bezeroa ez du soil-soilik prezioak motibatzen. Prezioa garrantzitsua da bai, eta areago krisi-koiunturan, baina are garrantzitsuagoa da erosten den produktuaren balioa.
Balio hau emozionala ere izan daiteke, ukiezina, eta ezin da beti diruarekin neurtu. Balio hau da, gainera, pertsona bultzatzen duena dendara, eta denda zehatz batera eta ez bestera, eta produktu zehatza erostera. Balio hau pertsonala da, emozionala eta besterenezina.
- TRANPA:
1: Bezeroek preziorik merkeenak bilatuko dituzte eta gure establezimenduak prezio hori eskaintzen ez badio, beste batera joango da.
2: Beti egongo da, beti, beste establezimendu bat gure prezioa baino merkeago eskainiko duenik.
Konponbidea erraza eta zaila da aldi berean:
Bezeroari nahi duena ematen zaionean erraza da, hau da, eskatzen digun balio hori ematen zaionean.
Baina bezeroak zer nahi duen ez dakigunean zaildu egiten da egoera. Bezeroa ezagutu egin behar da, bezeroak bere burua baino hobeto ia. Hori dela eta, honako galdera hau datorkigu burura:
Zer eskain diezaieket nire bezeroei benetan interesatu dakiekeenik eta beste denda batek eskaini ez deiezaiekeenik?
Erantzuna merkataritzaren arrakastaren gakoa da.
EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
MLTK Gernika-Lumo-k sortua
Etiquetas: 2009ko ekaineko Buletina, Marketina
0 Respuestas:
Publicar un comentario
<< Home